Otázka:
Môžem si zmeniť email alebo telefónne číslo, ktoré som použil(a) pri registrácii?
Odpoveď:
Áno, obidva údaje si môžete kedykoľvek zmeniť cez „Môj profil“. Nový údaj sa potvrdzuje rovnako ako pri registrácii, zaslaním špeciálneho kódu emailom/SMS správou. Až po potvrdení zmeny týmto kódom je zmena akceptovaná.
Otázka:
Môžem si zmeniť meno a priezvisko, ktoré som použil(a) pri registrácii?
Odpoveď:
Áno, meno a priezvisko si môžete zmeniť kedykoľvek v časti „Profil“. Nezabudnite však, že Vaše údaje sú použité na správne priradenie Vašich zmlúv. Ak si zmeníte meno alebo priezvisko na iné, ako je uvedené na aktuálnych zmluvách registrovaných v poisťovni MetLife, nebudete vidieť svoje zmluvy v zozname zmlúv v Zákazníckej zóne.
Otázka:
Môžem si zmeniť rodné číslo, ktoré som použil(a) pri registrácii?
Odpoveď:
Nie, rodné číslo si nemôžete zmeniť. Ak sa zmenil poistník na zmluve, poistná zmluva už patrí inému poistníkovi. To znamená, že v Zákazníckej zóne pôvodného poistníka sa zmluva už nebude zobrazovať. Ak nový poistník už je registrovaný užívateľ Zákazníckej zóny, uvidí zmluvu vo svojej Zákazníckej zóne. V prípade, že nový poistník ešte nie je zaregistrovaný, je potrebné aby sa aj on zaregistroval a nový poistník takúto zmluvu, ako aj všetky ostatné svoje zmluvy, uvidí vo svojej Zákazníckej zóne.
Otázka:
Zmenil(a) som priezvisko, čo mám nastaviť v Zákazníckej zóne?
Odpoveď:
Skontrolujte si správnosť Vášho mena a priezviska v nastavení Zákazníckej zóny a zmeňte si ho podľa toho, ako ste zmenu nahlásili do poisťovne MetLife. Ak ste napríklad zmenili stav a aj svoje priezvisko, pričom zmena Vášho priezviska bola v poisťovni MetLife spracovaná, avšak v profile Zákazníckej zóny ste zmenu priezviska neuskutočnili, poistné zmluvy so zmeneným priezviskom vo Vašej Zákazníckej zóne neuvidíte. Je preto potrebné rovnako zmeniť aj Vaše priezvisko nastavené v Zákazníckej zóne. V pravom hornom rohu obrazovky nájdete možnosť zmeniť si Vaše priezvisko prípadne aj meno v záložke „Profil“. Počkajte asi 2-3 hodiny a ak sa ani potom zmluvy neobjavia, kontaktujte poisťovňu MetLife pomocou správy a uveďte Vaše identifikačné údaje a čísla chýbajúcich zmlúv.