Otázka:
V zozname mojich zmlúv mi chýbajú niektoré zmluvy. Čo mám spraviť?
Odpoveď:
Ak ste poistníkom na chýbajúcich zmluvách, prosím, skontrolujte si, či zmluvy nie sú v časti „Neaktívne zmluvy“. Ak ani tam nie sú, kontaktujte MetLife emailom alebo telefonicky a uveďte Vaše identifikačné údaje a čísla chýbajúcich zmlúv.
Otázka:
Môžem vidieť pod mojím účtom aj zmluvy iného poistníka, napríklad manželky?
Odpoveď:
Nie, pod svojím účtom môžete vidieť iba svoje zmluvy. Iný poistník sa musí sám zaregistrovať na Zákazníckej zóne MetLife ak chce vidieť svoje zmluvy.
Otázka:
„Zmizli“ mi zmluvy zo Zákazníckej zóny. Čo mám spraviť?
Odpoveď:
Pravdepodobne sa zmenili niektoré údaje, potrebné pre správne priradenie Vašich zmlúv a zobrazenie v Zákazníckej zóne. Skontrolujte si správnosť Vášho mena a priezviska v nastavení Zákazníckej zóny a zmeňte si ho podľa toho, ako ste zmenu nahlásili do poisťovne MetLife. Ak ste napríklad zmenili stav a aj svoje priezvisko, pričom zmena Vášho priezviska bola v poisťovni MetLife spracovaná, avšak v profile Zákazníckej zóny ste zmenu priezviska neuskutočnili, poistné zmluvy so zmeneným priezviskom vo Vašej Zákazníckej zóne neuvidíte. Je preto potrebné rovnako zmeniť aj Vaše priezvisko nastavené v Zákazníckej zóne. V pravom hornom rohu obrazovky nájdete možnosť zmeniť si Vaše priezvisko prípadne aj meno v záložke „Profil“. Počkajte asi 2-3 hodiny a ak sa ani potom zmluvy neobjavia, kontaktujte poisťovňu MetLife pomocou správy a uveďte Vaše identifikačné údaje a čísla chýbajúcich zmlúv.